Tagastusõigus
E-poest ostetud kaubad saab soovi korral Ortoteekile tagastada. Tagastamise õigus kehtib 14 kalendripäeva alates kauba kättesaamisest ning seda ka juhul, kui tegemist ei ole puudusega kaubaga.
Kaupade tagastamiseks täida ära koos kaubaga saadud dokumendi “Ortoteeki e-poe müügilepingust taganemise avaldus” veerud, märkides ära tagastatavad tooted ja nende kogused. Täidetud dokument tagasta koos kaubaga Ortoteekile.
Selleks, et veenduda kauba sobivuses ehk kauba olemuses, omadustes ja toimimises, on kliendil lubatud kaubaga tutvuda ja seda proovida viisil, nagu seda on lubatud tavapäraselt teha kaupluses. Selle käigus tuleb tagada, et kauba ja selle pakendi seisukorda ei halvendataks. (Näiteks ortoose võib proovida, kuid ei tohi võtta kasutusele ja neid kanda).
Kõik, mis ületab kauba muul viisil kasutamist, kui seda on tavapäraselt lubatud teha poes ja selle tulemusena kauba halvenemise põhjustamist annab müüjale õiguse nõuda kahju hüvitamist kauba väärtuse vähenemise eest.
Kui olete tellinud toote Omniva või DPD vahendusel on Teil võimalik toode sama postiautomaadiga meile tasuta tagastada (tagastuskood kehtib DPD ja Omnivaga 30 päeva alates kauba väljavõtmisest).
Pakiautomaadi paki saabumise SMS-is või e-kirjas on ka tagastuskood. Sellega saad paki tasuta tagastada kõikidest Omniva pakiautomaatidest ja postkontoritest.
Tagastatavale pakile jäta külge ka sellel olnud aadresskaart. Vali pakiautomaadi ekraanil „ Tagastan paki“, sisesta tagastuskood ja aseta pakk kappi, tagastuse aadresskaardi lisab pakile kuller, kui tuleb pakke korjama.
Esita tagastamise avaldus
Kaupade tagastamine Ortoteekile
Ortoteeki ortoosiapteeki saad tagastada kaubad selle lahtioleku aegadel:
Järve tn 2, Tallinn, E – N 10 – 18, R 10-16
Kauba vahetamine Ortoteekis
E-poest ostetud kauba saad vahetada teise toote vastu Ortoteeki kaupluses.
Ortoteekis saad vahetada kaubad Ortoteeki lahtioleku ajal:
Järve tn 2, Tallinn, E – N 10 – 18, R 10-16
Ortoteek tagastab ostusumma
Tagastatud kauba eest tagastab Ortoteek kliendile ostusumma viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 kalendripäeva jooksul. Tagasimakse tehakse samale arvelduskontole, millelt ostu eest tasuti.
Lepingust taganemiseks loetakse ka juhud, kus klient ei tule 14 päeva jooksul kaubale järele või ei võta kaupa välja postiautomaadist 7 kalendripäeva jooksul. Tagastame sellistel juhtudel ostusumma koos postikuluga viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 kalendripäeva jooksul samale arvelduskontole, millelt ostu eest tasuti.
Tagastatava ostusumma vähendamine seoses kauba väärtuse vähenemisega
Kui tootepakendit oli võimalik avada seda kahjustamata, kuid klient on rikkunud pakendit, on müüjal õigus kaupade tagastamisel nõuda tootepakendi väärtuse vähenemisega tekitatud kahju hüvitamist, mis arvestatakse maha kliendile tagastatavast ostusummast. Juhul kui tootepakendit ei saanud avada seda kahjustamata, ei vastuta klient rikutud pakendi eest.
Juhul kui klient on kaupa kasutanud muul viisil, kui on vajalik ja lubatud kaubaga tutvumiseks ja selle proovimiseks, ning seetõttu on tagastamisele kuuluv kaup halvenenud või kauba väärtus vähenenud, sh on kahjustatud toote pakendit, siis vastutab klient kauba muul viisil kasutamisest tingitud väärtuse vähenemise eest. Sellisel juhul on Ortoteeki õigus nõuda kliendilt kauba kasutamisest tingitud väärtuse vähenemise eest kahju hüvitamist ning vastav hüvitise summa arvutatakse maha kliendile tagastatavast ostusummast.
Küsimuste tekkimisel helista numbril +372 578 788 30.
Return Policy
Items purchased from the online store can be returned to Ortoteek if desired. The right to return is valid for 14 calendar days from the receipt of the goods, even if the product is not defective.
Submit a Return Request
To return items, fill out the “Ortoteek e-store sales agreement withdrawal form” columns included with the goods, specifying the items and their quantities to be returned. Return the completed form along with the goods to Ortoteek.
To ensure the suitability of the product, i.e., its nature, characteristics, and functionality, the customer is allowed to examine and try the product in a way that is typically allowed in a store. During this process, it is essential not to damage the condition of the product or its packaging. (For example, braces can be tried on but must not be used or worn.)
Any usage of the product beyond what is typically allowed in-store, resulting in damage, gives the seller the right to seek compensation for the decrease in the product’s value.
If you ordered the product via Omniva or DPD, you can return the product free of charge using the same parcel machine (the return code is valid with DPD and Omniva for 30 days from the collection of the parcel).
The SMS or email notification about the parcel includes a return code. You can use this code to return the parcel free of charge from any Omniva parcel machine or post office.
Leave the original address label on the returned parcel. Choose “Return a parcel” on the parcel machine screen, enter the return code, and place the parcel in the locker. The courier will attach the return address label when collecting the parcels.
Returning Goods to Ortoteek
You can return goods to the Ortoteek ortho-apothecary during its opening hours:
Järve tn 2, Tallinn, Mon – Thu 10:00 – 18:00, Fri 10:00 – 16:00
Exchanging Goods at Ortoteek
You can exchange products purchased from the online store for another product at the Ortoteek store.
Goods can be exchanged at Ortoteek during its opening hours:
Järve tn 2, Tallinn, Mon – Thu 10:00 – 18:00, Fri 10:00 – 16:00
Ortoteek Refunds Purchase Amount
Ortoteek will refund the purchase amount for returned goods without delay, but no later than 14 calendar days. The refund will be made to the same bank account from which the payment was made.
A withdrawal from the contract is also considered in cases where the customer does not pick up the goods within 14 days or does not collect the package from the parcel machine within 7 calendar days. In such cases, we will refund the purchase amount, including shipping costs, without delay, but no later than 14 calendar days, to the same bank account from which the payment was made.
Reduction of Refund Due to Decreased Value of the Product
If the packaging could be opened without damage, but the customer has damaged it, the seller has the right to seek compensation for the decrease in the product’s value due to damaged packaging, which will be deducted from the refunded purchase amount. If the packaging could not be opened without damage, the customer is not responsible for the damaged packaging.
If the customer has used the product in a way that exceeds what is necessary and allowed for examining and trying it, and as a result, the returned product is damaged or its value is diminished, including damage to the product’s packaging, the customer is responsible for the decreased value. In such cases, Ortoteek has the right to seek compensation from the customer for the diminished value due to the product’s use, and the compensation amount will be deducted from the refunded purchase amount.
If you have any questions, call +372 578 788 30.